LIKE kembara hadi di FACEBOOK

Please wait..10 Seconds Cancel
Artikel Terkini :
Loading...

DI TUJUKAN KHAS KEPADA WANITA SAHAJA....

Wanita hadir dalam setiap persoalan hidup lelaki, wanita adalah mehnah, tangani wanita dengan berhikmah, kerana wanita punca fitnah.

Namun... wanita bagaikan lilin dalam tiap rumah tangga, dialah kejora yang menaungi bahtera cinta, dalam setiap nafas seorang suami, wanita... diciptakanmu sebagai pelengkap alam, jua penaung cinta, kau srikandi penuh kelembutan, penghapus duka..pelara segala derita, tanpamu dunia sepi tak bererti, tanpamu hilang penawar dihati, engkau permata cinta dambaan lelaki, mahkota jiwa seorang suami, engkaulah permata yang dicari. 

Wanita... dikaulah adinda yang dicari, dikaulah permaisuri yang diimpi, dikau jua bonda yang dinanti, aku mengharap dirimu, duhai insan yang bernama wanita, kerna aku menghargaimu wanita.
Breaking News close button
Back to top

2 Comments

nice words....=)

Balas

salam

thanks for sharing here...
Bukan semua lelaki dapat menghargai seorang wanita

lagi2 bila sudah menjadi isteri.

Balas

PERINGATAN: kembara Hadi tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Show EmoticonHide Emoticon

HUBUNGI
Press Esc to close
Copyright © 2013 kembara Hadi All Right Reserved
close