LIKE kembara hadi di FACEBOOK

Please wait..10 Seconds Cancel
Artikel Terkini :
Loading...

Gambar : Penemuan Makhluk Asing Di China


Seorang pemuda di China telah mem'posting' gambar-gambar beliau bersama sebuah benda yang dikatakan sebagai makhluk asing. Menurutnya, makhluk asing ini telah terperangkap di bumi kerana satu kemalangan UFO. Agak meyakinkan, gambar-gambar yang di'posting'nya menunjukkan dirinya berdiri tengah di samping benda agak aneh yang dikatakan dari luar angkasa. Berita ini sedang hangat diperkatakan di laman-laman sosial di China.

“Li, pemilik gambar tersebut, menerangkan dia melihat formasi UFO berlegar di langit pada malam hari di sepanjang Sungai Kuning, Shangdong Binzhou, China,” memetik dari Daily Mail, Isnin, 10 June 2013. Tiba-tiba salah satu benda menyerupai piring itu tersentak jatuh ke bumi. Dan, saat itulah Li menjumpai tubuh salah satu ‘pengunjung’ yang terjatuh.

Li menegaskan, kejadian itu terjadi pada bulan March 2013. Dia kemudian mengawetkan makhluk asing itu di dalam freezer. Namun, polis setempat menyangkal pernyataan Li. Dari kenyataan polis, mereka tidak nampak tanda-tanda kehidupan di dalam benda itu. Malah, polis menegaskan bahawa benda itu hanyalah lobak atau Ginseng yang berkualiti tinggi sehingga mampu terbentuk sedemikian dan menyerupai makhluk asing.

“Makhluk Asing yang diakui dijumpai hingga mati dan diawetkan dalam freezer adalah lobak berkualiti tinggi,”  kata kenyataan rasmi yang di keluarkan Polis. Seakan tidak peduli dengan tanggapan polis, sekumpulan blogger di Cina tetap yakin bahawa Makhluk Asing ditemukan Li mempunyai hubung kait dengan jejak asing berbentuk tapak UFO yang pernah terlihat Hubei. (*/dailymail)






Breaking News close button
Back to top

PERINGATAN: kembara Hadi tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Show EmoticonHide Emoticon

HUBUNGI
Press Esc to close
Copyright © 2013 kembara Hadi All Right Reserved
close